Wednesday 11 January 2012

hepi new year...yihaaa~~~~





ALhamdulillah...aku masih lagi bernafas dan dipanjangkan umur oleh ALlah swt untuk meneruskan hidup di tahun 2012.smoga tahun ini aku dapat menghabiskan sisa perjuangan terakhir 5 tahun stgh dan menyiapkan tesis dengan jayanya...dan insyaAllah aku akan berjaya menjadi guru Kajian Tempatan dan Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan di semananjung Malaysia kot...nebes gak klu kna kat smnnjung..sp la nk urus aku first2 aku dtg nnti...aku sbtg kara tau..xde sedara kt sana...dan aku berdoa agar smoga aku dpt posting Sarawak je...ksian mak ayah aku yg dh tua klu aku dpt smnnjung...xpe la...insyaAllah klu ada rezeki,mmg aku ke sana..tp melancong je..honeymoon ke....suka sgt smnnjung sbb bnyk tmpat best!...haha...love Malaysia...Malaysia Truly Asia..~~


azam tahun lepas dah setel ke?...sbnrnya aku bnyk azam/wishlist la....stiap kli akan d update makanya xtau mna satu nk d tumpukan..hahahaha...xde azam la taun lepas..tp taun ni aku ade azam..tp bukan azam kot...azam satu je kan..jadi aku cakap wishlist la...bnyak sgt~~~haha..dan salah satunya ialah aku nk tumpukan pada penghasilan AR dgn baik dan tanpa stress...xmau la stres2...bla dah stress muka akan cepat tua..muka aku dah la tua..nnti ble dh stress muka makin la mcm mak nenek...hahaha...xnak2..moga2 aku dpt siapkan AR dgn sebaiknya..hehe..amin~~

apa2 pun....hepi new year 2012....smoga tahun ini lebih baik daripada tahun sebelumnya...buang yang keruih ambil yang jernih~~~



No comments:

Post a Comment