Thursday 12 January 2012

it's my final year....!!!..yihaaaaaaa....!!!!!!




tik tok..tik tok..tik tok...ALhamdulillah...pejam celik pejam celik bru tersedar yg tahun ni tahun terakhir aku utk menamatkan pengajian....dan dgn bangga n riaknya aku menjerit sekuat hati...nk madah .."..hey..it's my final year....come n join  my convocation next year..~~"...amboi..mmg riak n bagga kan..x malu..blom lg abis sem dh ajak sekampung pg konvo kat KL..haha....xcted giler weiii~~~5 tahun stgh bukan lah tempoh masa yg amat singkat bg aku..namun bla kta bz dgn kuliah+esaimen+exm+pbs+big+prktkum+AR n of cos la hols yg lama....alu x terasa sgt 5 thun stgh ya.....hehe....

can't wait 2 end(finish) my study..haha...end?...xkan kot...insyaAllah ada rzki smbung blaja..kawen?...insyaAllah bila ada jodoh..bila kta dah jadi ckgu...rami org maok bah..jd x prlu bingong n buang duit carik org laki sia ctok..jodoh kta tlh ditentukan oleh ALlah swt....hnya sabar menanti n jgn tergopoh gapah dlm menilai cinta seorang lelaki...hehehe..bljr dr kslpan masa lalu..jgn ulangi kslpan yg prnh trjadi...hehe....

x sabar rasanya nk konvo thun depan...namun...thun ini haru kerja lebih keras bg menyiapkan AR..terbaek~~~moga2 xda hlngan utk semua fmly aku ikot serta aku konvo nnti...klu mak ayah x ikot...aku srvve sorang2 la..pastu ble gmbr fmly aku tarik jee mak ayah sape2..huhu...pnjm utk gmbar je..hehe....

p/s:....it's my final year..buat yg terbaek syg.......jgn stress slalu...

No comments:

Post a Comment