Wednesday 1 August 2012

Noorvina :: sahabat 5 tahun.... (^,^)

Assalamualaikum n slmt pg...hehe...rise n shine n smile bebyh...(*,*)

entry kali ni nk cte psl...sahabat 5 thun ku d zmn sekolah mngah dulu...

pas aku dpt kptsn yg cmrlang dlm UPSR..(bangga beb ..org prtma dpt 5a d skolah)....aku tlh d twarkan masok ke SMSK...tau SMSK?..Sekolah Menengah Sains Kuching...sminggu slpas aku dftr n orientasi kt skolah tu..aku dpt plak twrn pg STF..Skolah Tun Fatimah...wow~~skolah hebat mantap giler tu......

okey...pedulikan kisah persekolahan aku..kita mulakan dgn kisah Noorvina...Vina ni bkn la 5 thun bershbt..kenal2 cmtu je...ntah x ingt sejk tngktanbpe sy n die bleh rapat...dh kire jd close frend jugak la..best kwn ngn vina..lucu..lawak..n baek hati...tp sy lg baek..haha...

aftr f.5...we;re still keep in touch...die masuk matriks..aku masuk maktab..n skrg..die pn masuk maktb juga...

masa zmn skolah...die x prnh plak wat bnda yg bleh buat aku terharu berjujuran aek mata...smpai la satu ketika..die minta izin nk wat entry sal sy kat blog die...I ok jer mak....hehehe...

selepas baca entry trsebut....sy sgt terharu  smbil lari2 n humban diri atas katil dan  menangis tersedu-sedan..(mcm lam cte hindi tu..)...gua terharu beb.....yg plg gua terharu..d akhir entry die smpat lg berdoa yg smoga suatu hari nnti hati pujaan pengarang jantung sy,,abg fahrin terbuka utk menerima cinta sy..cewahhhh....

mcm cte dongeng kan...x caye...sile pg link kt bawah ni....anda semua tgok btpa suci n luhurnya cinta sy kat fahrin.....
http://cheesecakecintahoneystarz.blogspot.com/2012/07/dilema-wanita-cari-jodoh.html?showComment=1343795399466#c6198057473203888268


sy minat retis nama Fahrin ni dr dulu lg..dr die x femes lg....minat je..xde la smpai cinta...zmn kanak2 dulu mmg la cinta..tp skrg dh bleh fikir waras ckit dah.....x cinta..minat je...x pe la klu jodoh bukan dgn fahrin...x kisah jugak kalu jodoh bukan dgn ckgu...kerna sy berharap yg jodoh sy nnti mmpu utk membimbing saya menjadi isteri dan muslimah yg lebih baik...

untuk kali terkahir....tataplah wajah kesayangan hamba ini..bye en Fahrin...
pergh...!!!hensemnya..Subhanallah....lg2 pakai baju cmtu.....smart giler......
(kalau x jadi cakap bubye bleh x?)

4 comments:

  1. http://cheesecakecintahoneystarz.blogspot.com/2012/07/dilema-wanita-cari-jodoh.html?showComment=1343795276842#c514679608176294123

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheh....za...mudah-mudahan ktk dapat berlaki ngan fahrin ahmad...

      Delete
    2. hahahaha..amin~~~.....mudahan..trjmpa masa kmk konvo tahun depan..x sia2 kmk single slamakt ok....setia nya kmk...hehehe...

      Delete
  2. pe plak ni....?..x phm aku....okey..view je blog die...
    cheesecakecintahoneystarz.blogspot

    ReplyDelete