Thursday 1 December 2011

~~KEKUATAN DAN KELEMAHAN CUTI SEKOLAH~~~

cuti sekolah membuatkan sy makin rapat dgn fmly....sbb suma ahli kluarga aku  orgnya dlm bdg pendidikan..maka cuti skolah satu2 nya peluang utk kami bersama stlh penat lelah slama setahun kami mendidik anak2 bangsa d skolah masing2....cuti juga beri pluang utk aku blaja jd pompuan mithali..yakni memasak,menjahit(konon),jemur baju,kemas rumah serta buat kuih2 tradisional(kuih melaka,kuih gelang,kuih jelebu)....lepas polah makan la.......di dsitu la kelemahan aku...huhu
cuti buat aku makin BOOLAATTTTT...haha....pas blaja msak n polah kuih..of cos la makan kan...kan mok rasa sedap ke x..hihihi...dat's y la cuti ni bkn nya akan kurus...malah akan 'KURUS' dan 'KURUS' smpei bukak skolah lg....haha...xpe la..satu masa nanti akan kurus juga(kurus sebtolnya) bila aku nak kawen....amin...insyaAllah...

hihihi....cmni la rupa aku bila kawen nnti...kurus dan cantik..dan yg plg penting....of cos wajahku spt org di atas..hahaha.....

1 comment:

  1. ceewah.....krus...amin....hehe.....smoga ada jodoh ngn si dia....

    ReplyDelete