Monday 5 December 2011

xnak org lain dah~~~~

ntah lah..bla dah merasa keperitan dan kepedihan mencintai dan dicintai ..mencurangi dan dicurangi....rsa mcm mlas nk carik dah...amik lgkah tggu jak....skrg patah hati..namun syukur Alhamdulillah ada dia spt menyambutku...(ksian nya snce my body tok sgt berat utk disambut..haha)...x kisah umor brapa...(29 thn)...yg pntg kejujuran+keikhlasan yg d tunjukkn dr mula brkwn hngga skrg....keprihatinan dan kematangan dlm berfikir dan bertindak...bijak dlm mmberi nshat....buat aku jtuh cinta..x prnh tnya brapa gaji aku bla dh keja nnti...cma aku jak yg bz tny gaji nya tiap2 bulan...terasa mcm dia jodohku..x kisah kalu die x kje kerajaan...x kisah klu gaji die x beribu....x kisah klu die x sehensem yg d dambakan slama ini..aku dah x kisah....apa yg aku kisahkan..adakah dia akan menjadi milikku~~~~




jika ini jodohku...Ya Allah..permudahkanlah segalanya.....smoga kami bahagia ke akhir hayat dan dikurniakan anak2 yg soleh...cucu2 yg bertakwa...serta cicit2 yg mndgr kata.....amin...

p/s : ilymf....hope u luv me too.......

No comments:

Post a Comment