Thursday 1 December 2011

~~~mENDunG yG BerAraK~~~



bila melihat cuaca mendung di wktu ptg ni....rasa sayu menerjah dlm hati,..cewah....berbunga2 bahasa....haahah...siyesly...cuaca mendung menggambarkan saat hati dan perasaan aku skrg,,.huhuhu...teringt dgn lagu siti musliha..
~~mendung berarak..dalam hidupku..tak siapa tahu derita aku~~~
mmg x siapa tahu derita aku..mmg x siapa tauh derita kita....andai kta x bercerita..x meluahkan...pilihlah org yg bijak selaku tempat utk meluahkan perasaan..bukan utk menagih simpati..tp cukup la untuk meringankan bebean yang ada di hati kita...kurangkan bebanan yg ada cukup la dgn hnya bercerita..insyaAllah beban kta akan ringan sedikit....jika hnya dipendam..makin lama mkin terok dan akhirnya kita smkin menderita sbg manusia di muka bumi ini....luahkan stiap isi hati anda...mwah3....
p/s: ..aku suka meluahkan perasaan serta masalah kepada kwn..namun kurang suka utk mndgr mslh org lain..mgkin aku bkn pendengar yg baik kerna mungkin nsht yg diberi kurang ilmiah...huhu...sbb kwn pernah cakap..bdn aku besar...tp otak kecik...huhu..kecik ati aku...tp apkn daya...skali skala mmg aku ngaku aku ada otak kecik..hoho..<3

1 comment:

  1. otak kecik x smstnya x pandai tau...cma kurang pandai...haha...

    ReplyDelete