Wednesday 1 August 2012

cik pontianak masok kuliah....seram......(=.=)

Assalamualaikum n slmt pagi .....rise n shine bebeyh~~~hehe

macam biasa..setiap pagi..kuliah bermula pd 7.30 pagi.....kuliah EDu pada pukul 9.30....okeyh..bleh thn lg kelaparan perot yg menyanyi dgn suara bak buluh perindu..hehehe..

erm..aku ni...kalu ketawa..mmg x ingt dunia.....ketawa lah anda sblm anda diketawakan...hahaha......kalu aku ketawa kan..org bleh kompius mana satu aku n mana satu pontianak mengilai...(sama sgt ke..?)...org ckp aku x ketawa..tp mengilai..cik ponti dgr pn bleh jatuh saham tau..hehe..

masa EDU ni tadi..blaja plak topik kesantunan guru..ehem....telinga gua dah panas beb ble tgok point pertama ::

1) ketawa  tanpa sedar...hahaha...
-maksudnya kan...ketawa tu dgn sepenuh hati........jiran sebelah yg 1km pn bleh dgr tau...

tyme en.pensyarah eloborate tu..aku tunduk je..wat muke innocent..die wat lawak pn aku senyum simpul je..(padahal muka merah thn ketawa mengilai..).....panas telinga beb..gua terasa..lagi2 die ckp...klu anak dara ketawa mengilai..ade boifren pn boifren lari...(nsb bek aku single lg..hehe).....

refleksi ari ni....aku nk ketawa pn snyum simpul je...nk mengilai masok bilik..tekap mulut ngn bantal busuk dan mengilai lah sepuas2nya..xde org dgr pn......

p/s :: apa yg penting..hobi ketawa mengilai ni harus dihapuskan demi menjaga kesantunan guru..nanti kalu ketawa mengilai lam kelas kan buat murid takut je kan....cikgu pontianak ke tu?...seram...


2 comments:

  1. kmk pun terasa juak tek...
    sentap jak rasa..=D

    ReplyDelete
  2. hahaha..ya la kan..trus sipu2 jak kmk...x brani mok mengilai gik dlm kelas nya..pa2 pn..sbjek encik ya mmg bnyk yg kmk sentap..bagus bah sbjek ya..sekran2nya kmk dpt perbaiki dirik yg bnyk kekurangan tok..hehe

    ReplyDelete