Thursday 9 August 2012

STEP UP REVOLUTION

Assalamualaikum dan selamat malam..(*,*)

setelah sehari suntuk menyiapkan laporan akhir kajian ilmiah(bnyk lg kelemahan rupanya pas jmpa pnsyrah td..) ...diri ini harus diberi sedikit peneguhan yang positif....

maka nya.....aku telah hadiahkan diri sendri tiket wayang menonton filem yg amat aku addict....STEP UP REVOLUTION...tahniah kpd diri sendiri....


 hero n heroin.....

so..aku pg ngn another BFF...Angelina bt Andrew...BFF yg aku jmpa smnjak prktikm bersama.....hehe

pas sunkei....terus menuju ke MBO dan menuju ke bilik no 7....excited giler weiii....penuh bilik ni...mmg sume excited giler cool cam aku kot...

abis satu jam setengah......dr 5 bintang...aku memang bg 5 bintang.....

jalan cerita yang mantap....tarian...memang PERGH..!!OMG!!...OWWSSOMMMM gile n SUPER COOL....mmg x dpt d nafikan...berbanding dgn step yg len...step ni plg terbaek aku tgok...

mula2 bukak cerita lg dah mantap..die org buat flashmob yg terbaek dr ladang prnah aku tgok...

caya x klu aku cakap kete pn pndai menari masa tu...betol..gua x tipu lu beb..


dengan pakej pelakon yg lengkap...hensem+cantik+body hot+pandai berlakon...mmg cite ni...aku suka..!!!!

dan apa yg aku suke adalah.....tarian yang dipersembahkan mmg sume dibuat gaya flasmob..aku mmg obses ngn flashmob...sllu berangan nk tgok flashmob live...huhuuhu...

tahniah...keep a good work guys......teras mmg nk pndai menari mcm lam cite...tp.....haha..paham2 je la....

kpd yg blom tgok.....sila ke wyg berhampiran...anda xkan rugi melaburkan rm10 anda utk cite seperti STEP UP REVOLUTION...
ni dia pelakon utama..semua mmg owsommm menari...


hero badan ketul2...dah la menari pn pandai....gile la..

yg dr step up 3 pn ada.........hebat..menten hebat...
 ingt lg x wanita ni...dlm step 3 tau..yg dgn budak2 menari tu...


ni yg buat plg terkejut td.....abg robot yg mmg robot...xtau nk ckp ape.......pn dr step up 3 jugak..


selamat menonton...n enjoy ur step up revolution..
tetapi..sebelum enjoy ni....diharap agar anda maraton dulu step up 1-2-3 agr dpt menilai yg mana satu lg plg best....
TQ
(^,^)

p/s :: thnx utk uncle google bg gmbar ni.....tq2..syg uncle..mwah2...(*,*)

1 comment:

  1. jgn jd mcm bFF aku......tgok step up revolution membuta tuli....rupanya dia x prnh tgok step up..lucu la awk ni Gay..!haha

    ReplyDelete